Förkylning

I måndags var jag fortfarande förkyld, så jag jobbade hemifrån. 

I tisdags mådde jag bättre, men jobbade hemifrån.

I onsdags tog jag buss till jobbet. På hemvägen lyssnade jag på en kostföreläsning via teams som Hannas lag var i klubbhuset och lyssnade på. Jag handlade på Ica och hämtade ut paket innan jag gick hem. 

I torsdags jobbade jag bara. 

I fredags efter jobbet handlade jag på Hemköp innan jag tog buss hem. 

Igår gick jag till IP 11.30 och tittade på Hannas match. Det blev oavgjort. Nelly och Dennis var på träningsläger i Hedemora med innebandylaget fredag till söndag. När jag kom hem var jag lite trött och läste bok. Sedan jobbade jag ett tag med vägföreningens bokföring innan jag fortsatte läsa bok. 

Idag har jag städat och bytt sängkläder. Jag har storhandlat på Ica. Jag har fixat med tvätt och disk. Kollade på Finnkampen och fortsatte sedan läsa bok. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0