Miklagård

I måndags var barnen på träning när jag kom hem. Hanna kom hem från fotbollen strax efter 18 och Nelly kom hem vid kl 20. 

I tisdags var båda barnen hemma när jag kom hem. Jag skjutsade Hanna och Klara till träning i lindbacken 19.15. Handlade lite på Ica på vägen hem. Hämtade dem kl 21.30. 

I onsdags var barnen hemma när jag kom hem. Jag åkte till Bälinge på möte kl 19-20. Nelly fick skjuts till och från träning av kompis. Hon kom hem vid 21. 

I torsdags var det digitala utvecklingssamtal med barnens lärare. Barnen åkte sedan hem till Dennis. 

I fredags kväll gick jag över till Susanne en stund. Hennes tidigare kollegor var där. Drack vin och gick hem vid 23. 

Igår tog jag det bara lugnt hela dagen  

Idag har jag dammsugit och tittat på skidskytte. Vid 17 tog jag buss till salabacke och mötte upp Åsa vid Miklagård. Jag åt lammfärsbiffar inlindade i tunnbröd med pommes och baba ganoushyoghurt. Tog bussen hem vid 20. 

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0