Cup

I måndags åkte vi mot Uppsala efter frukost. Jag skjutsade Hanna till träning i lindbacken kl 16 och släppte sedan av Nelly i skölsta. Jag hämtade Hanna kl 18. 

I tisdags jobbade jag. Hanna fick skjuts av kompis till Storvretacupens första match. Det blev förlust. På kvällen åkte jag till Fyrishov för att se andra matchen som blev vinst. 

I onsdags hade jag tagit ledigt. Jag åkte till sjukhuset och lämnade blod. Sedan åkte jag  till Ifu och tittade på tredje matchen som de vann. De blev tvåa i gruppen. På kvällen åkte jag till Fyrishov och tittade på åttondelsfinalen som de vann. 

I torsdags hade jag tagit ledigt och åkte till Ifu och tittade på kvartsfinalen 9.30, de vann. Jag stannade kvar och såg semifinalen 11.45 som de vann. Jag åkte till skölsta och hämtade Nelly som skulle döma matcher på Ifu. Jag tittade på Hannas final där som de tyvärr förlorade mot samma lag som i första matchen. Så silvermedalj blev det! Slappade resten av dagen. 

I fredags jobbade jag bara. 

Igår var jag hemma och tog det lugnt, tittade på film och skidskytte. Kl 16 åkte jag till Anders Diös-hallen där Hannas lag spelade inomhusminicup i fotboll. Jag såg finalen som blev oavgjord och avgjordes med straffar. Hanna stod i mål. En av motståndarnas straffar gick i stolpen så Hannas lag vann guld. Åkte hem och tvättade. 

Idag har jag frostat av min frys, tittat på filmer och skidskytte. Åkte till Ica och storhandlade. 

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0