1 mars

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags hämtade jag Hanna, Ella och Klara i lindbacken 21.30. Hanna sov hos mig då hon skulle till tandläkaren onsdag morgon. 

I onsdags ringde tandläkaren och ställde in pga sjukdom. Så Hanna gick till skolan istället. Jag jobbade hemifrån. Jag gick till tandläkaren för undersökning kl 13. Jobbade sedan hemifrån. Vid 16.30 skjutsade jag Hanna och Klara till Ifu för träning. 

I torsdags efter jobbet köpte jag med sushi och tog buss hem till Linda. Susanne och Åsa kom också. Fick skjuts av Susanne hem vid 20. 

I fredags var det 1 mars, årets bästa dag 😉. Det mesta av mörkret och kylan är avklarat, hela våren och sommaren ligger framför oss. Efter jobbet gick jag till Hemköp och handlade innan jag åkte hem. 

Igår sov jag till 10. Slappade mest hela dagen. Körde några tvättmaskiner och gjorde lite bokföring för vägföreningen. Kollade på skidskytte och mello. 

Idag sov jag till 9.30. Åkte på ärenden till Bauhaus, Jysk och City Gross. Dammsög och bytte sängkläder när jag kom hem. Cyklade sedan till padelhallen och spelade padel med Linda. Därefter åkte jag till ica och storhandlade. Hämtade barnen i skölsta 20.30. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0