Innebandy

I måndags var Hanna hemma när jag kom hem. Efter middagen hämtade jag Nelly från träning på Ifu 19.30. Vi skjutsade hem Astrid. 

I tisdags åkte Hanna med kompis till träning i lindbacken. Hon tittade bara på träningen då hon skadade knät i helgen. Jag hämtade henne och Ella 21.30. 

I onsdags var ingen hemma när jag kom hem. Nelly var på Gränby för synundersökning inför övningskörning. Hon åkte sen hem till Dennis och vidare till träning. Jag hämtade Hanna, Ella och Klara från Ifu kl 18. Sedan hem och laga middag. Åkte förbi Ica och handlade lite innan jag hämtade Nelly, Astrid, Moa och hedvig från Lindbacken 20.30. 

I torsdags var nelly hemma när jag kom hem. Hanna var på träning på Johannesbäck, hon kom hem strax efter 18. Nelly fick skjuts och hämtning av kompis till/från träning i lindbacken 20.15-22.00. 

I fredags gjorde vi tacos till middag och slappade. 

Igår klev Hanna upp 9. Hon åkte buss till Ifu för att titta på hennes lags match. Jag handlade på Willys innan jag hämtade henne kl 12. Efter lunch fixade jag med tvätt och disk. Vi åt blåbärspaj. Vid 16 skjutsade jag Nelly till Ifu då hon skulle döma två matcher. Hem och lagade middag. Hämtade Nelly vid 19. 

Idag klev jag och Nelly upp 7.45. Jag skjutsade henne till Ifu vid 8.30 då hon skulle döma en match. Hon tog bussen hem. Efter lunch skjutsade jag Nelly till Ifu för samling till match. Jag åkte hem en stund, sedan åkte jag och Hanna till Ifu och kollade på matchen, blev tyvärr förlust. Hanna stannade kvar på Ifu då hennes lag hade samling. Jag och Nelly åkte till Satsu och åt sushi. Vi köpte med oss sushi till Hanna också. Tillbaka till Ifu där Nelly hade samling 17.30. Jag tittade på Hannas lags match. Hon var inte med på grund av skadan men satt med på bänken. Därefter åt hon maten jag köpt med och vi tittade sedan på Nelly som spelade med damjuniorerna. Det blev vinst. Jag skjutsade därefter barnen till Skölsta. Kom hem vid 21. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0