Påsklov

I måndags sov vi till 10. Jag åkte förbi hemma hos Carro och lämnade lite grejer till henne. Marcus med familj kom hem till mamma och vi åt påsklunch. Lite senare åkte vi tillbaka mot Uppsala. 

I tisdags jobbade jag. Hanna var på fotbollsträning 9-11. Sedan åkte hon hem till Meja och sov kvar. Nelly var hemma när jag kom hem. Efter middagen skjutsade jag henne till skölsta då hon skulle till Skåne nästa dag. 

I onsdags efter jobbet åkte jag till Bälinge på styrelsemöte. Hanna stannade kvar hos Meja en natt till. 

I torsdags fick Hanna skjuts till fotbollsträning av meja. Jag hämtade henne i lindbacken kl 19.45. Vi stannade på Ica på vägen hem. 

I fredags var Hanna och meja hemma när jag kom hem. Efter middagen cyklade jag till Gränby och bowlade med Susanne, Marie och Gunni. Satt kvar på olearys en liten stund efteråt. Jag cyklade hem kl 22. Meja sov kvar. 

Igår klev jag upp kl 10. Efter lunch åkte vi till Löten där tjejerna spelade fotbollsmatch, det blev vinst. Jag och Hanna stannade på Ica på hemvägen. 

Idag klev vi upp 9.15. Hanna gick till IP 10.15. Jag gick dit till 11.15. Hon stod i mål för 09-orna, det blev vinst. Och jag satt återigen under paraply… Vi gick hem och åt lunch. Hanna gick till klubbhuset på spelarmöte, därefter tittade hon på match. Jag var hemna och tvättade kläder och tog det lugnt. Efter middagen skjutsade jag henne till Dennis. 

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0