Gävle

I måndags jobbade jag i Stockholm. Kom hem vid kl 19. 

I tisdags jobbade jag i Uppsala. 

I obsdags jobbade jag i Stockholm. Kom hem kl 18. Åkte till Bälinge för möte med vägföreningen kl 19. Kom hem 20.30. 

I torsdags jobbade jag i Uppsala. Kom hem kl 19. En kvart senare kom Susanne över och drack lite vin fram till kl 22. 

I fredags var det deadline för bokslutet (egentligen var det i torsdags, men var tvungen att göra en del justeringar innan inlämning till revisorer). Efter jobbet klev jag av bussen vid Ica och handlade lite innan jag kom hem till soffan kl 20. Körde några tvättmaskiner. 

Igår sov jag till 9.45. Läste bok på förmiddagen. Vid 13.30 tog jag buss in till stationen. Köpte en sallad och åkte tåg till Gävle. Mötte upp Petra och hade tänkt gå på bio. Men Filmstaden hade utsatts för hackerattack och sålde inga biljetter. Så vi gick till Pinchos och drack drink istället. Vi tidigarelade vår middagsbokning och gick till Sarahs kl 17. Jag åt friterad kronärtskocka med chèvrekräm till förrätt. Vi tog in en pizza med svamp och en med viltskav som vi delade på. Drack Chablis till det. Tog tåget hem 19.37. 

Idag sov jag till 9.15. Plockade undan alla julsaker. Tittade på skidskytte och jobbade med vägföreningens årsredovisning. Kl 16 tog jag och Susanne buss in till stan och mötte upp Linda och Åsa på café Årummet. Jag åt tryffelkladdkaka och drack varm choklad. Tog buss hem vid 18. Åkte till Ica och storhandlade.  Barnen kom vid kl 20. 

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0