Påsk och bil

I måndags jobbade jag i Stockholm. 

I tisdags åkte jag ifrån jobbet vid 11 för att följa med Hanna till tandläkaren. Åkte sedan tillbaka till jobbet. Efter jobbet köpte jag en sallad och åkte hem till Linda. Där var även Susanne, Åsa och Marie. Vi planerade en Polen-resa i sommar. Åkte hem vid kl 20. 

I onsdags jobbade jag i Stockholm. När jag kom hem gick jag över till Susanne och drack bubbel. Gick hem 21.15. 

I torsdags jobbade jag bara. 

I fredags var jag bara hemma och tog det lugnt. 

Igår åkte jag till Knivsta för att titta på en bil hos en bilhandlare. Slutade med att jag åkte hem med en "ny" bil. En Renault Captur från 2015. Åkte förbi Willys. När jag kom hem duschade jag och cyklade sedan till stan. Mötte upp Åsa för tapas på Boquerone. Åt sötpotatispommes, pilgrimsmusslor, bacolindade dadlar och kycklingspett. Drack sangria. Sedan gick vi till Dog Bar en stund och även till Kaliber för drink. Därefter gick vi till soultrains nattklubb. Cyklade hem kl 0.15. 

Idag har jag tvättat kläder och packat. Rensat bland papper. Åkte och fyllde på luft i bildäcken. Vid 15 åkte jag till Hedemora och hämtade upp barnen hos deras farmor. Skjutsade hem deras kusin Klara. Sedan åkte vi hem till mamma. 

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0