Ny termin

I måndags var Hanna hemma när jag kom hem. Hon hade varit på Gränby och shoppat med kompisar. Nelly var sjuk och kvar hemma hos Dennis. 

I tisdags kom Hanna in till stan med buss och åt lunch med mig, vi åt buffé på Amazing thai. Hon tog buss hem när jag gick tillbaka till kontoret. Hon var hemma när jag kom hem. Efter middagen fick hon skjuts av kompis till innebandyträning. Jag åkte till skölsta kl 20 och hämtade Nelly. Lite senare 21.30 åkte jag till Lindbacken och hämtade Hanna, Klara och Ella. 

I onsdags startade vårterminen. Nelly var hemma en dag till, men mådde bättre. På kvällen åkte jag till Bälinge för budgetmöte med vägföreningen. Kom hem 20.30. 

I torsdags var nelly hemma när jag kom hem. Hanna kom hem från träning på Johannesbäck strax efter 18. Nelly fick skjuts till och från träning i lindbacken av kompis. 

I fredags åkte jag till Stockholm och jobbade. Jag kom hem 18.30. Hanna var då på kalas hos Isabell och Nelly tittade på matcher på Ifu. Vid 21.30 åkte jag till skölsta och hämtade Hanna och Millie, vi hämtade upp Nelly på Ifu och skjutsade hem Millie. 

Igår skjutsade jag Hanna till Ifu kl 12. Hon skulle vara sargvakt på herrmatch. Jag tankade bilen på vägen hem. Vid kl 14.30 åkte Nelly med kompis till Åkersberga för att titta på sitt lags match. Jag åkte till Ifu vid 17 för att titta på Hannas match, det blev vinst och ett mål av Hanna. Vi åkte sen hem och åt tacos och tvättade kläder. Nelly kom hem en timme efter oss. 

Idag skjutsade jag Hanna till Ifu 10.30 då hon skulle titta på sitt lags match. Vid 12 åkte jag tillbaka till Ifu och hämtade upp henne. Vi åkte till McDonalds och åt lunch. Därefter tillbaka till Ifu för hennes match, och det blev vinst. Vi kom hem vid 16 och jag släppte av Hanna och hämtade upp Nelly. Hon hade dammsugit medan vi var borta. Vi åkte till Lager 157 och Stadium för att shoppa skidbyxor och löparskor. Efter middagen skjutsade jag Nelly till Fanny. Jag och Hanna tittade på tv. Vid 21 hämtade vi upp Nelly och åkte till skölsta där jag släppte av båda barnen innan jag åkte hem. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0