Pinchos

I måndags var Hanna på fotbollsträning. Hon kom hem strax efter 18. Nelly hade lagat middag och åkt till Ifu på träning. Jag hämtade henne och Hedvig 20.30. 

I tisdags var båda barnen hemma när jag kom hem. Hanna fick skjuts till träning av kompis. Jag hämtade henne, Ella och Klara i Lindbacken 21.30. 

I onsdags åkte jag till Bälinge på möte 19-20.30. Hanna fick skjuts av Polly till österbybruk för att spela match. Hon åkte med Ella hem. Nelly fick skjuts av kompis till Lindbacken. Jag hämtade henne och Fanny kl 21. 

I torsdags var Nelly hemma när jag kom hem. Jag hämtade Hanna, Ella och Klara på Johannesbäck kl 18. Jag skjutsade Nelly och hedvig till Lindbacken kl 19. Hon fick skjuts av kompis hem. 

I fredags efter jobbet åkte jag och barnen till Gränby. Vi var in på stadium och bytte ett par skor. Sedan gick vi till Pinchos och åt middag. Handlade lite på ICA innan vi åkte hem och tittade på Bäst i test. 

Igår klev vi upp kl 8. Vi hämtade upp Ella och Klara kl 9. Vi släppte av Nelly på Ifu och åkte vidare till Alunda. Det blev vinst för Hannas lag. Vi hämtade upp Nelly och Hedvig på hemvägen. Det blev vinst för deras lag också. Släppte av Klara och hedvig. På eftermiddagen kom mamma, Nikki och Hollie. Vi fikade och firade Nelly med paket. Sedan gick vi bort till fotbollsplanerna en stund i kylan. Efter en timme gick vi hem och gjorde pizzor. Därefter kollade vi på mellofinal. De sov kvar hos oss. 

Idag klev vi upp vid 8 och gjorde frukost. Vid 9.15 kom Magnus med familj från Arlanda. Hanna åkte iväg till Ifu. Vi andra åt frukost och vid 10.30 åkte Luleåfamiljen vidare uppåt i landet. Vi andra åkte till Ifu och tittade på Hannas match, blev tyvärr förlust. Vi åkte till Gränby och åt sushi. Jag skjutsade Nelly till samling på Ifu 13.30 och sedan tillbaka till Gränby. Vi stannade till vid lekparken i gränbystaden innan vi åkte tillbaka till Ifu och tittade på Nellys match. Efter första perioden åkte mamma, Nikki och Hollie hemåt. Det blev tyvärr förlust. Sedan var det dags för Hannas nästa match och det blev vinst. Vi kom hem 18.30 och lagade middag. Barnen blev upphämtade av Dennis 21.30. 

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0