Jobb jobb

I måndags, tisdags och onsdags så jobbade jag bara. 

I torsdags kväll kom Susanne över. Vi åt libapizza med parmaskinka, tryffelsalami, röd pesto och getost, och drack bubbel. Hon gick hem vid 21.30. 

I fredags morse snöade det så jag tog buss istället för cykel. På vägen hem handlade jag lite på Ica. 

Igår sov jag till 10. Vid 12.30 åkte jag till skölsta och hämtade Hanna. Dennis och Nelly var i Stockholm med laget och tittade på sm-finaler i innebandy. Jag och Hanna åt lunch vid 15. En timme senare åkte vi till Sigtuna för fotbollsmatch med 09-orna. Det blev tyvärr förlust. Vi var tillbaka i Uppsala 20.15. Stannade på McDonalds och åt innan jag skjutsade henne till skölsta. 

Idag sov jag till 9.30. Har jobbat lite hemifrån då alla årsredovisningar ska vara klara på fredag. Har även tvättat kläder. Vid 17.30 åkte jag till ica och storhandlade. Barnen kom strax efter kl 20 i Nellys moppebil. 

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0