Brunch

I måndags var Hanna på fotbollsträning när jag kom hem. Nelly var kvar hos Dennis då hon var sjuk. Hanna kom hem strax efter 18. 

I tisdags var Hanna hemma när jag kom hem. Jag skjutsade henne till träning i lindbacken 19.15. Hämtade henne 21.30. 

I onsdags var Hanna på träning på Ifu när jag kom hem. Jag åkte och hämtade henne kl 18. Skjutsade henne till Dennis då hon skulle åka med honom till Nellys träning. Samtidigt tog jag med Nelly hem. Hämtade Hanna i lindbacken 20.30. 

I torsdags var Hanna på innebandyträning i Johannesbäck när jag kom hem. Nelly var hemma, hon hade varit på gymnasiemässa. Nelly åkte på träning i lindbacken 20.15-21.30. 

I fredags när jag kom hem åt vi tacos. 

Igår klev jag och Hanna upp 8.45. Jag skjutsade henne till Ifu för samling 9.45. Jag åkte på ärende till dollarstore. Sedan tillbaka för att titta på matchen som blev vinst. Vi åkte hem och åt lunch. Sedan skjutsade jag Hanna till Storvreta och Nelly till Ifu. Hon skulle hjälpa till att filma en herrmatch och en dammatch. Jag åkte tillbaka till Storvreta och handlade på Coop. Sedan tittade jag på matchen som blev vinst. Vi åkte till Ifu och tittade på dammatchen. På vägen hem köpte vi sushi till middag. 

Idag klev vi upp 8.45. Jag skjutsade Hanna till Ifu då hon skulle döma. Jag släppte av Nelly i skölsta så hon kunde hämta moppebilen. När jag kom hem hade min mamma kommit. Vi åt brunch. Sedan åkte Nelly iväg till Ifu. Jag och mamma åkte till Ifu lite senare när matchen började. Hannas lag vann. När vi kom hem tog Nelly och mamma en tur i moppebilen medan jag lagade halloumiburgare. Efter maten fikade vi kakor innan mamma och åkte hemåt. Nelly åkte till Ifu på USM-träning 19.15-21. 

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0