Julbord

I måndags och tisdags jobbade jag bara. 

I onsdags efter jobbet gick jag till Domtrappkällaren och åt julbord med vägföreningens styrelse. Tog bussen hem vid 21. 

I torsdags var det julfest på jobbet. Vi hade catering-julmat som vi åt på kontoret. Vi gick till Uppsala Konsert & Kongress och tittade på julshowen Christmas Night. Därefter gick vi tillbaka till kontoret för efterfest. Jag tog buss hem vid kl 0.00. 

I fredags tog jag en timme sovmorgon. Efter jobbet handlade jag på Ica. 

Igår sov jag till kl 10. Jag slappade mest hela dagen, kollade på skidskytte och läste bok. Kl 19 åkte jag och Susanne hem till Linda. Åsa kom också. Vi åt bruschetta och drack bubbel i två timmar. 

Idag sov jag till 9.30. Jag gick till padelhallen och spelade padel med tre andra 11-12.30. Sedan åkte jag och storhandlade. På eftermiddagen har jag tvättat, diskat, plockat undan, sorterat papper och läst bok. På kvällen kom barnen hit. 

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0