Valborg

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags efter jobbet åkte jag till Circle K och körde bilen genom biltvätt. 

I onsdags efter jobbet åkte jag till Hedin Bil och lämnade in bilen för service och byte av bromslampa. Promenerade 2,5 km hem. Gick sen till Ica och handlade lite. 

I torsdags efter jobbet kom Susanne över. Vi åt libapizza och drack bubbel. 

I fredags efter jobbet tog jag bussen till bilverkstaden och hämtade ut bilen. Åkte hem och gjorde mig iordning. Åkte in till stan kl 20 och mötte upp Åsa. Vi gick på soultrain tills de stängde kl 23. Vi gick vidare till Mjesto men stannade bara en kort stund. Cykeln stod kvar på stan sedan morgonen, så jag cyklade hem vid 23.45. 

I lördags klev jag upp 9.30. Jag cyklade till stationen och tog tåg till Stockholm. Mötte upp Marie och vi gick till djingis Khan där vi åt asiatisk buffé. Vi promenerade sen till Kungsträdgården och tittade på körsbärsträden. Det var tyvärr mulet väder. Jag tog tåget hem vid kl 15. Slappade i soffan resten av dagen. 

Igår klev jag upp 8.30. Jag åkte till skölsta och hämtade Hanna som hade samling på österängens IP 9.30. Jag var in på Willys medan de värmde upp. Kollade på matchen 10.30-12, soligt men isande vindar. Det blev vinst. Vi åkte till skölsta och hämtade upp Nelly. Men hon låg och sov, så vi fick vänta en stund innan hon kom ut. Vi släppte av Hanna hos Svea. De skulle ner på stan med några kompisar. Sedan åkte vi till chop chop och köpte lunch. Därefter åkte vi buss in till stan och strosade runt tillsammans med 100 000 andra människor. Vi köpte donut och remmar. Åkte hem igen en timme senare. Hanna och hennes kompisar kom hem strax efter oss. Kl 18 skjutsade jag Nelly till en kompis. Hanna och hennes kompisar gick till Årsta centrum och köpte kebab. Jag cyklade in till stan och mötte upp Åsa. Vi gick runt en timme och åt sedan burgare på Tugg. Jag cyklade hem 21.30. Då hade Hannas kompisar precis åkt hem. Hanna sov kvar hos mig. Nelly blev upphämtad av Dennis och sov hos honom.  

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0