Simning

I måndags och tisdags jobbade jag bara. Vissa dagar cyklar jag och ibland åker jag buss. Beror på om det är plus- eller minusgrader. 

I onsdags var nelly hemma när jag kom hem. Jag lagade middag och skjutsade henne till lindbacken på träning med 06-laget. När jag kom hem så hade Hanna kommit hem från fotbollsträning och ätit. Jag hämtade Nelly kl 21. 

I torsdags jobbade jag bara. 

I fredags efter jobbet gick jag till Klang och mötte upp Petra som åkt från Gävle. Jag åt ryggbiff med rödvinssås och bea. Därefter gick vi till Egon och åt dessert, jag tog lemon cheesecake. Hon tog tåg hem vid 22 och jag åkte buss hem. 

Igår tog jag det lugnt och låg och läste bok. Kollade på skidskytte. Vid 17 åkte jag till Fyrishov och simmade 1000 m. När jag kom ut från badet så önskade min bror få skjuts till morgongåva då hans tåg stod still i Uppsala pga signalfel. Jag hämtade upp honom vid stationen. När vi kom till morgongåva så mötte Othilia oss där. Jag kom hem 20.40 och gjorde libapizza med getost, päron, valnötter och honung. 

Idag har jag gjort ren ugnen och städat i duschhörnan. Jag åkte och tittade på Nellys match kl 13, blev vinst. Åkte på ärende till ÖoB. Sedan åkte jag till skölsta och hämtade Hannas innebandygrejer. Därefter åkte jag till ica och storhandlade. Hemma har jag rensat i pappershögar och slappat i soffan. 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0