Simning

I måndags och tisdags jobbade jag bara. 

I onsdags efter jobbet åkte jag till Bälinge för möte med vägföreningen 19-20.30. 

I torsdags var Hanna hemma när jag kom hem. Nelly var sjuk så hon stannade kvar hos Dennis. Jag skjutsade Hanna till trännng i lindbacken kl 19. Hämtade henne kl 21. 

I fredags handlade jag lite på Hemköp innan jag åkte hem till soffan. 

Igår sov jag till 9.30. På förmiddagen frostade jag ur frysen. Slappade lite framför tv. Kl 16 åkte jag till Fyrishov och simmade 1000 meter. 

Idag sov jag till kl 9. Jag plockade undan granen och alla julsaker. Jag åkte till Ifu och kollade på Hannas match 12.45, det blev vinst. Jag åkte på ärenden till ÖoB och dollarstore. Köpte lunch på citysallad. På eftermiddagen åkte jag till Ica och storhandlade. Har tvättat kläder på kvällen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0