Loppis och filmkväll

I måndags var ingen hemma när jag kom hem. Hanna hade gått till IP för fotbollsträning. Hon kom hem 18.45. Jag åkte till Ifu och hämtade Nelly och hedvig från innebandyträning 19.30. 

I tisdags var nelly sjuk. Jag följde med Hanna till tandläkaren 8.10. Därefter cyklade jag till jobbet och hon till skolan. Hanna var på fotbollsträning 18.30-20. 

Nelly var hemma sjuk i onsdags. Även Hanna gick hem från skolan pga förkylning. 

I torsdags var båda barnen hemma från skolan.

I fredags mådde Hanna bättre och gick till skolan. 

Igår var alla friska. Hanna gick till IP och tittade på match 9.30. Nelly åkte till Ifu vid 12 och tittade på match med kompisar. När Hanna kom hem satte hon sig på en filt på gräset då föreningen hade gårdsloppis. Hon sålde en del leksaker 11.30-14.30. Jag åkte till Bälinge och delade ut information till medlemmarna. När jag kom hem hade Hanna gått till IP igen. Nelly hade kommit hem. Jag tvättade kläder. Vid 18 åkte jag och Susanne hem till Linda för pizza- och filmkväll. Åsa var också med. Åkte hem vid 22. 

Idag har jag varit förkyld. Jag och Hanna åkte till Ekeby för samling kl 13. Medan de värmde upp åkte jag till ÖoB. Matchen höll på 14-15.30, blev vinst och serieseger. På kvällen åkte vi till skölsta med grejer och sedan köpte vi mat på chop chop. 

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0