DM-final och bio

I måndags var det åter till jobb efter semester. 

I tisdags efter jobbet åkte jag och lämnade tillbaka fotbollsskor på XXL. Gick in på rusta också. 

I onsdags åkte jag och några kollegor till Spånga för att hjälpa till och guida nya hyresgäster som skulle flytta in i företagets 500 nyproducerade studentlägenheter. Vi åkte 8.40 och kom hem 20.40. 

I torsdags jobbade jag bara. 

I fredags var jag till Spånga igen. Kom hem vid kl 20. 

Igår klev jag upp 7.30. Åkte till Film utanför Österbybruk och tittade på Hannas DM-final mot Alsike. De vann med 8-1. Sedan åkte jag till Thuns och shoppade lite. Åkte även förbi ICA Maxi på vägen hem. Slappade därefter i soffan. Vid 18 åkte jag till Vårdsätrabadet och tog ett kvällsdopp. Så nu har jag i alla fall badat två gånger i år. Var lite kallare än jag önskar, men jag kom i. 

Idag sov jag till 9. Har storhandlat på Ica i Årsta. Fixat med tvätt och disk. Vid 15.30 åkte jag till Gränby och mötte upp Helena. Vi åt buffé på Pong och såg Oppenheimer på bio. Kom hem vid 21. 

(null)

(null)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0