Yoga och Tullgarn

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags efter jobbet åkte jag till Willys och handlade. 

I onsdags morse hämtade jag upp tre av mina kollegor och åkte mot Väddö. Där väntade vår chef och en annan kollega i hennes stuga. Vi åt lunch, hade avdelningsmöten och åkte iväg till en bygdegård för yoga. Vi åt snacks, förrätt och drink, sedan grillade vi mat och spelade spel. Vi sov kvar i gäststugan. Barnen skulle egentligen varit hos mig, men Hanna sov hos Svea och Nelly hos Dennis. 

I torsdags fortsatte vi med möten. Vi tog en promenad efter lunch ner till vattnet. Kl 14.45 åkte vi tillbaka till Uppsala. 

I fredags efter jobbet kom Hanna till mig vid 19.30. Hon gick hem till Svea. Jag gick och mötte henne på hemvägen vid 22. 

Igår klev vi upp 8.15. Hanna gick till samling på IP kl 9. Jag gick dit och kollade på matchen kl 10, blev vinst. Därefter skjutsade jag henne till Dennis. Åkte hem och tog det lugnt. Gick till Ica en sväng på kvällen. 

Idag har jag storhandlat på Ica. Har bytt sängkläder och fixat med tvätt och disk. Cyklade in till stan och mötte upp Åsa 16.30. Vi åt middag på Tullgarn. Jag åt surdegsbröd med chèvre och rödbetor, entrecote med friterad potatis, rödvinssås och bea samt äppelpaj. Cyklade hem 19.30. 

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0