Köpenhamn

Fortsättning av förra veckan:

På fredagen åt vi frukostbuffé kl 8. Sedan fortsatte konferensen kl 9. Efter lunch åkte de flesta vidare till Comfort Hotell i Malmö. Efter incheckning och vila så möttes vi upp i receptionen och gick till tågstationen. Vi tog tåget till Köpenhamn. Där gick vi på Tivoli. Vi åt burgare och några åkte karuseller (inte jag). Lite senare gick jag vidare med ett gäng mot Ströget. Vi promenerade en bit och stannade till på restaurang Zalt. Där åt jag club sandwich. Fem av oss tog tåget tillbaka till Malmö vid kl 23 och gick till hotellet.

På lördagen åt vi frukostbuffé kl 10. Flera valde att åka hemåt. Men jag, Kristina och Jacob tog tåget över till Köpenhamn igen. Vi promenerade på Ströget och kom fram till Nyhavn. Där åt vi lunch i hamnen, Fish and chips. Sedan gick vi samma väg tillbaka. När vi kom till Malmö och hotellet så mötte vi upp Linn och tre Luleå-kollegor i receptionen. Vi gick till Lilla Torg och åt middag på restaurang La Grappa. Jag åt pizza bresaola. Vi gick tillbaka till hotellet vid kl 22.

På söndagen åt vi frukostbuffé kl 10. Vid 12 tog vi tåg till Köpenhamns flygplats. Vi checkade in och åt thaimat. Planet lyfte vid 17.50. Tillbaka på Arlanda tog vi taxi hemåt jag, Kristina, Jacob och Linn. Jag packade om till större väska. Nelly kom hem till mig från Astrid. vi åkte till Dennis och hämtade Hanna. Stannade på city gross och köpte bröd till matsäck.