Tzatziki

I måndags efter jobbet blev det quiz på Bishop Arms med Susanne, Macke och Tobbe. Tog buss hem vid 21.30. 

I tisdags var Nelly hemma när jag kom hem. Hanna stannade kvar hos Dennis. Efter middagen skjutsade jag Nelly till innebandyträning i Johannesbäck 18.30. Hämtade henne Kl 20. 

I onsdags, torsdags och fredags jobbade jag bara. 

Igår kollade jag på skidskytte och serier. Kl 13 åkte jag till Almunge och kollade på Hannas match, de vann. På kvällen gick jag över till susanne som bjöd på libapizza. Linda var också där. Jag och susanne tog buss in till stan vid 23 och gick på Mjesto. Jag åkte buss hem Kl 1. 

Idag har jag varit och storhandlat på ica. Vid kl 16 cyklade jag in till stan och mötte upp Åsa. Vi åt mat på Tzatziki. Blev souvlaki med oxfilé och tre olika röror. Cyklade hem vid 19. 

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0