Kalas

I måndags efter jobbet gick jag till bishop arms för quiz med Susanne, Macke och Tobbe. Cyklade hem 21.30. 

I tisdags jobbade jag bara. 

I onsdags var Hanna, Nelly, Ebba och Esther hemma när jag kom hem. Hanna hade gått hem tidigare från skolan då hon hade ont i halsen. Esther åkte hem innan middagen. Ebba stannade kvar och åt mat innan hon fick hämtning. 

I torsdags var hanna hemma från skolan för säkerhets skull. Jag cyklade till vårdcentralen 8.30 för årlig koll av blodtryck och blodvärden. Sedan cyklade jag till jobbet. Hanna fick hämtning av Dennis innan lunch. När jag kom hem så slappade jag i soffan. 

I fredags jobbar jag bara. 

Igår åkte jag och storhandlade på Ica. Tvättade sängkläder och kläder, fixade med disk och städade lite. Vid 17 åkte jag till Fyrishov och simmade 1000 m. 

Idag hämtade jag barnen i skölsta kl 11. Strax före 12 kom mamma och marcus med familj för att fira nelly. Vi åt tacos till lunch. Gick en promenad i solen förbi skolan. Fikade och lekte innan de åkte vid kl 15. Sedan skjutsade jag barnen till Dennis. Stannade till vid dollar store och city gross på vägen hem. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0