Bio

I måndags var Hanna sjuk så jag jobbade hemifrån. På kvällen kom en man och köpte mina vinterdäck (till förra bilen) som jag lagt ut på blocket. Nelly var hos Dennis.  

I tisdags mådde Hanna bättre, men var hemma en dag till för säkerhets skull. Jag jobbade hemifrån.

I onsdags gick Hanna till skolan igen. Efter jobbet mötte jag upp kusin Carro på stan. Hon var på kurs i Uppsala. Vi gick till Klang och åt pizza, halloumi fries och friterade chèvre. Jag cyklade hem vid kl 20.  

I torsdags var Hanna hemma när jag kom hem. Nelly var hos Astrid. Hanna åkte iväg till crossfit, hon fick skjuts av Elsa. Jag förberedde middag. Jag åkte och hämtade Hanna och Elsa 18.30. Vi skjutsade Elsa till skölsta och sedan skjutsade jag Hanna till fotbollsträning i Lindbacken som började Kl 19. Jag åkte till Gränby och handlade lite och sedan tillbaka till Lindbacken. Nellys innebandy slutade kl 20 och Hannas fotboll 20.15. Vi skjutsade hem Astrid innan vi åkte hem och åt middag. 

I fredags efter jobbet mötte jag upp Petra. Vi gick på bio och såg Respect. Därefter gick vi till Egon. Där åt jag sandwich med entrecote, svamp och lök. Till efterrätt chokladfondant. Cyklade hem kl 21 när Petra åkte tillbaka mot Gävle. 

Igår klev jag upp 9.45. Jag gick till IP och såg andra halvan av Nellys match. Direkt efter började Hannas match. Jag såg två perioder innan jag gick hem och åt frukost. Sedan åkte jag till ica Maxi och shoppade en surfplatta, en regnjacka, strumpor och underkläder. Jag slappade i soffan på eftermiddagen. Vid kl 18 gick jag ut på promenad i 50 minuter. 

Idag klev jag upp 9.45. Jag tog en promenad i 50 minuter före frukost. Sedan åkte jag till ica och storhandlade. Resten av dagen har jag pysslat med tvätt och disk, kollat finnkampen och fotbollslandskamp samt tittat på serier. 

(null)

(null)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0