Slopade restriktioner och parkcupen

I måndags efter jobbet gick jag och Susanne till Sushi Yama och åt sushi. Sedan gick vi till Bishop arms för quiz med Macke och Tobbe. Cyklade hem 21.30. 

I tisdags jobbade jag bara. 

I onsdags var Nelly på fotbollsträning på Johannesbäck när jag kom hem. Hanna gick iväg på träning i Årstaparken 17.45. Nelly kom hem strax efter 18 och Hanna kom hem 19.30. 

I torsdags jobbade jag bara. 

I fredags efter jobbet cyklade jag till BJ där nattklubben soultrain öppnade kl 17 för ålder 30+. Jag mötte upp Susanne, Linda och deras kompisar Carro och Karro. Vi åt buffé första timmen innan de tog bort borden för att få fram dansgolvet. Även utomhus under tälttak fanns dansgolv, tre barer och loungegrupper. Vi minglade och dansade tills de stängde kl 22. Hundratals människor men ändå lagom många på stor yta. (De öppnade sedan för 18+ och kön utanför var lååång.) Vi gick vidare till Mjesto. Liten populär nattklubb med alldeles för mycket folk. Gick knappt att röra sig. Jag cyklade hem kl 23. 

Igår kom Hanna kl 11. Dennis var bortrest och Nelly hos farmor. Jag skjutsade Hanna till Meja i Björklinge. Åkte hem en stund och slappade. Kl 15.30 åkte jag till Fyrishov och simmade 1000 m. Sedan åkte jag till Björklinge och hämtade Hanna. Vi åkte förbi skölsta och hämtade fotbollsväska. Stannade vid ica och köpte godis. Efter middagen gick Hanna ut en stund med Svea, hon kom hem kl 21. 

Idag klev vi upp 9.30. Hanna gick till IP för samling till parkcupen 10.30. Jag gick dit till första matchen 11.20, vinst med 8-0. Jag gick hem och åkte till citysallad för att köpa min middag. Sedan gick jag tillbaka till IP och såg match 13.20, vinst med 6-1. Jag och Hanna köpte grillad hamburgare till lunch. Jag gick hem och värmde mig en liten stund. Tillbaka till IP för match 15.20 i regn, vinst med 1-0 i sista sekunden. Jag stannade till sista matchen 16.40 i regn, vinst med 3-0. Hanna blev sedan upphämtad av Emma. Jag gick hem och fixade med tvätt och disk. Åkte till ica och storhandlade efter middagen. 

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0