Naglar

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags var ingen hemma när jag kom hem. Hanna var hos Svea och Nelly var på Ifu och tittade på träningsmatch. Jag åkte och hämtade henne 17.30. Sedan hem och laga middag. Hanna kom hem när maten var klar 18.15. Nelly åkte iväg med Dennis på träningsmatch i innebandy på lundellska skolan 19.30. Jag hämtade henne och Adelina kl 21. 

I onsdags åkte jag till nagelsalongen där kusin Carro går på kurs. Hon gjorde nagelförlängning med naturell färg på mig, jättefint blev det. Vi åt sushi till lunch och därefter åkte jag till jobbet. När jag kom hem var barnen och Vendela hemma. Vendelas mamma hämtade henne efter middagen. 

I torsdags var Nelly hos Ebba i Lindbacken. Hanna och Elsa var hemma när jag kom hem. De blev upphämtade av elsas mamma 17.15 för att åka till crossfit. Jag hämtade dem 18.30 och vi skjutsade hem Elsa till skölsta innan vi åkte hem. Jag åkte sedan till Willys och dollarstore innan jag hämtade Nelly på innebandyträning i Lindbacken kl 20. 

I fredags var barnen och Izel hemma när jag kom hem. Vi gjorde hamburgare till middag. Jag skjutsade Nelly, Hedvig, Fanny och deras kompis Hanna hem till Esthers kalas i skölsta kl 19. Izels mamma hämtade henne vid 21.30 och Nelly fick skjuts hem av fanny vid kl 22. 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0