Kräftskiva och kalas

I måndags efter jobbet gick jag och Susanne till Bishop arms för quiz med Macke och Tobbe kl 19. Vi tog buss hem 21.30. 

I tisdags och onsdags jobbade jag bara. 

I torsdags var barnen hemma när jag kom hem. Hanna åkte iväg med Svea på innebandyträning i Lindbacken strax efter kl 17. Hon kom hem 19.30. 

I fredags efter jobbet gick jag på stan en sväng. Köpte present på HM. Cyklade hem och tittade på serier. Gick till ica och handlade lite på kvällen. 

Igår klev jag upp kl 9.15. En timme senare åkte jag till skölsta och hämtade barnen. Vi åkte till Avesta och åt kycklingwok till lunch med mamma, marcus, othilia, nikki och Hollie. Vi firade nikki som fyllt 8 år med tårta. Sedan tog vi en promenad till lekparken och ica. Till middag blev det kräftor, räkor, Västerbotten/
kantarellpaj, vitlöksbröd och aioli. 

Idag klev vi upp 9.30. Vi åt tacos till lunch och fikade lite till. Vid 14.30 åkte vi hemåt. Stannade till vid dollarstore i Avesta först. Fanns inte det vi letade efter så stannade även vid dollarstore i Uppsala. Skjutsade hanna till Dennis och släppte av Nelly vid Gränby. Kom hem strax efter Kl 17. Då var det dags att dammsuga. 

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0