Nya lokaler

I måndags efter jobbet gick jag och Susanne till Bishop arms för quiz. Vi cyklade hem kl 20. 

I tisdags och onsdags jobbade jag bara. 

I torsdags eftermiddag gick flyttlasset från jobbets gamla lokaler till nya lokaler på Kungsgatan. Efter en del uppackning så beställdes det pizza och vi drack bubbel. Lämnade cykeln kvar på stan och tog buss hem då det var kallt ute vid kl 19. Nelly var på träning i Lindbacken och fick skjuts av kompis. Hanna var på träning i Årstaskolan, jag gick dit och mötte henne kl 20.15. 

I fredags efter jobbet stannade jag till på Hemköp och handlade lite. 

Igår slappade jag hela dagen med tv-serier. På kvällen gick jag hem till Susanne för bubbel och snittar i två timmar. 

Idag har jag gjort ärenden på Stadium outlet och ica maxi, köpte bl a löparskor och pyjamas. Köpte lunch på citysallad. Storhandlade på ica i Årsta. Har fixat med disk och tvätt och tagit det lugnt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0