AW

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags var Hanna och Isabell hemma när jag kom hem från jobbet. Nelly hade följt med Hedvig hem efter skolan. Efter middagen hämtades Isabell av sin pappa. Jag satte mig vid datorn då Nellys fotbollslag hade digitalt föräldramöte. Nelly kom hem vid 20.30. 

I onsdags gick jag och min kollega Johanna till Klang Market på AW. Även Susanne kom dit. Jag åt pizza med chèvre, honung och valnötter samt minimunkar med pecankolaglass. Tog buss hem kl 20. 

I torsdags och fredags jobbade jag bara. 

Igår tittade jag på skidskytte. Jag åkte och tankade bilen och handlade på citygross. Tänkte även köpa godis på kandyz, men det var för lång kö utomhus. Så jag åkte hem och tittade på mer skidskytte samt körde igång tvättmaskinen. Vid kl 18 åkte jag buss in till stan och mötte upp Åsa. Vi gick till Tugg och åt burgare, Sötpotatispommes och polkamilkshake. Jag kom hem 20.30. 

Idag åkte jag till Mio och köpte en tamburmajor. Blev en vända förbi kandyz idag istället. Åkte till skölsta för att lämna innebandygrejer till Nelly. Jag köpte sallad på citysallad till lunch. Åkte hem och tittade på skidskytte. Därefter åkte jag till ica för storhandling. Tvättade kläder och kollade mer skidskytte. Har slappat framför Netflix också. 19.30 åkte jag till skölsta och hämtade Nelly. Barnens sportlov börjar nu. 

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0