Hanna 10 år

I måndags efter jobbet cyklade jag till Bishop arms och mötte upp Susanne. Var med på musikquiz. Vi cyklade hem vid 21.30. 

I tisdags efter jobbet åkte jag till dollar store för att köpa present. Var även in på ÖoB och city gross. 

I onsdags var Nelly hemma när jag kom hem. Hanna stannade hos Dennis. Efter middagen cyklade Nelly till träning 18.30-20. 

I torsdags var det min födelsedag. Efter jobbet handlade jag på ica. Köpte lite smörgåstårta och drack lite bubbel till tv-tittande. 

I fredags kväll cyklade jag hem till Susanne. Även hennes kompis Linda var där. Snittar och bubbel blev det. Cyklade hem kl 22. 

Igår städade jag på förmiddagen, samtidigt som det haglade ute. Vid kl 12 kom mamma. Efter lunch tvättade vi (läs hon) fönster. Sedan åkte vi till Gränby, vi shoppade kläder på Kappahl. Därefter åkte vi till ica och handlade. Vi tog buss in till stan och åt på The Loco. Vi åt flatbreads med ädelost/päron, och med pulled pork/rödlök, crispy tacos med räkor, anka hoisin med nudelsallad samt pimientos de padrones. Drack flädermojitos till efterrätt. Tog buss hem vid 19.30. Kollade på en film hemma. Hanna firade sin födelsedag i skärgårdsstugan. 

Idag var till IP och såg slutet på Hannas match, i regn. Medan Hanna duschade så hämtade jag Nelly hos Dennis, sedan sushi och pizza/kebab. Jag och Hanna öppnade presenter och vi fikade med glass. Hanna fick skjuts till Dennis av mamma när hon åkte. Jag och Nelly åkte till ica och köpte altanblommor och jord. Vi åkte även förbi rusta. När vi kom hem planterade vi växterna i balkonglådorna. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0