Gymnastikläger

I måndags skjutsade vi Nelly till Fyrishov då gymnastiklägret började kl 9. Sedan hämtade vi upp Elsa i Skölsta. Hanna och Elsa lekte hemma hos oss. Nelly fick skjuts hem av Esther kl 15.30.  Elsas mamma hämtade henne kl 16. 

I tisdags skjutsade jag Nelly och Esther till gymnastiken på morgonen. Jag och Hanna hämtade upp Ewilyn från fritids kl 10.15 och åkte till Busfabriken. Kl 15 skjutsade jag hem dem till oss och hämtade sedan Nelly, Esther och Fanny. De åt mellis och cyklade till fotbollsträning kl 17. Ewilyns mamma hämtade henne. Jag och Hanna hämtade Nelly från träningen 18.30. 

I onsdags fick Nelly skjuts av Fanny till gymnastiken. Malva kom hem till oss och lekte mellan 11 och 15. Därefter hämtade jag Nelly, Esther och Fanny. Esther sov kvar hos oss. 

I torsdags skjutsade jag Nelly, Esther och Fanny till gymnastiken. Jag cyklade med Hanna hem till Elise. Sedan cyklade jag till stan för undersökning av mina lymfkörtlar. Därefter mötte jag upp Jenny för lunch på Hava. På vägen hem cyklade jag förbi Elise och tjejerna hängde med hem till oss för lek. Nelly fick skjuts hem av Fanny. Kl 18.30 cyklade vi alla till Nellys fotbollsträning där det var föräldramatch och fika. 

I fredags fick Nelly skjuts av Esther till gymnastiken. Jag och Hanna åkte till Gränby och mötte upp Magnus och Ludvig. Ludvig följde med oss till Turbo. Kl 14 åkte vi hem för att packa och 15.30 hämtade vi Nelly för att åka till Avesta. 1 km innan vi skulle svänga av mot Avesta så fastnade vi i trafikköer, en timme och 20 min stod vi stilla... när vi kom fram så åt vi middag hos mamma och sov över hos Marcus. 

I lördags åkte vi till Lillsjön för att bada i några timmar. Vi stannade sedan på ÖoB för att köpa lördagsgodis. 

Igår åkte vi till Utsund med alla småkusiner för att bada. Sedan grillade vi hemma hos Marcus och hade kalas för Cornelia och mamma. Vi var tillbaka i Uppsala vid kl 19 och jag skjutsade barnen till Dennis efter middagen. 

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0