Tjejhelg

I måndags när jag kom hem från jobbet så cyklade jag till ica och handlade. 

I tisdags var jag på kundmöten i Hedemora. Kom hem kl 20. 

I onsdags jobbade jag bara. 

I torsdags hämtade jag Hanna på fritids. Nelly var redan hemma. Nelly var lite febrig så det blev ingen träning. 

I fredags var jag hemma med Nelly som fortfarande var lite varm. På eftermiddagen skjutsade jag henne till Dennis. Jag tog buss ner till stationen och mötte upp kusin Carro. Vi gick på stan en stund och åt sedan på Loco. Vi åt flatbreads, räktacos, vitlöksbröd, pimientos padron och drack sangria. Därefter handlade vi chips och godis innan vi tog buss hem. Kollade på film I feel pretty hemma. 

Igår åkte vill till Gränby en sväng innan jag skjutsade Carro till tåget kl 12. Sedan handlade jag på ica. Gick en promenad i 50 min på eftermiddagen. På kvällen gick jag hem till Susanne för bubbel och snittar. Gick hem kl 23. 

Idag tog jag promenad i 40 min. Sedan slappade jag en stund. Kl 13.30 tog jag buss till station och tåg till Gävle. Mötte upp Petra och vi åt på Blackstone. Jag åt tonfisk, svärdfisk och kammusslor, pommes, tryffelmajo och chilismör. Till efterrätt rostad sockerkaka med glass, äpple och kolasås. Var hemma kl 20. 

(null)

(null)

(null)


(null)


(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0