Vab

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags åkte jag till jobbet och hämtade dator för att jobba hemma en stund. Kl 10 kom Hanna då hon hade haft feber några dagar, nu verkade hon må bättre. Vi åkte till Gränby för att laga hennes mobil och köpa present. På eftermiddagen cyklade jag till Brantingstorg för att hämta Nelly, hon går numera på fritidsklubben där. Nelly hade träning kl 17.30, jag cyklade med henne dit och hon cyklade hem själv. 

I onsdags cyklade jag till jobbet 7.40, barnen åker till skolan 20 min senare. Efter jobbet hämtade jag upp Nelly från klubben och Hanna på skolan. Hanna lekte hemma hos Svea. 

I torsdags hämtade jag Hanna, Nelly hade åkt hem tidigare till oss med Fröya. Nelly hade träning kl 17, medan jag cyklade med Hanna till träning kl 17.45. 

I fredags åkte barnen själva från skolan till ica för att handla fredagsmys. Jag mötte upp dem där efter jobbet. 

Igår var Hanna på kalas hos Elise efter lunch. Jag och Nelly åkte till Skopunkten för att köpa skor till henne. Efter kalaset kom Svea och lekte hos oss. 

Idag åkte Nelly med Esther till Turbo. Jag och Hanna cyklade till ica och vi bakade cupcakes. Efter lunch lekte Esther hos oss. 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0