UNT-cup och kalas

I måndags hämtade jag Hanna på fritids. Nelly hade följt med Esther hem från skolan. Fotbollsträning för Hanna 17.45-19. Under tiden hämtade jag Nelly i Skölsta. 

I tisdags hämtade jag barnen. Nelly hade samling kl 17.15 och match på IP kl 18. 

I onsdags var vi lediga på nationaldagen. Malva kom hem till oss. Vi åkte till leksaksaffär och köpte present. Efter lunch skjutsade jag Nelly till Mira på kalas. Två timmar senare hämtade vi Nelly i Lindbacken och skjutsade hem Malva. 

I torsdags hämtade jag barnen. Nelly hade träning 17.30-18.30 och Hanna hade träning 17.45-19, så jag cyklade hit och dit med dem. 

I fredags hämtade jag Hanna. Nelly hade följt med Fröya hem för att sova över. Jag och Hanna åkte till Storvreta där Hanna spelade en match i UNT-cupen. 

I lördags klev vi upp kl 7. Samling 8.10 i Storvreta för tre matcher till. Mellan andra och tredje matchen hämtade jag Nelly i Skölsta och sedan tillbaka till Storvreta. På cupen fanns även aktiviteter som studsmatta och hamsterhjul. Vi kom hem kl 13.30 och köpte lunch på American Steakhouse. Nelly blev sedan upphämtad av Fröya och följde med dem till Fyrishov. Svea kom hit och lekte med Hanna. 

I söndags skjutsade vi Nelly till Lisa i Lindbacken vid kl 11. Sedan åkte vi till Gränby och köpte present. Efter lunch skjutsade jag Hanna till Maelle i Salabacke för kalas. Under tiden dammsög jag. Två timmar senare hämtade jag båda barnen. 

(null)


(null)

(null)

(null)


(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0