Familjeträff

I måndags hämtade jag barnen efter jobbet. Hanna hade träning i Årstaparken 17.45-19. Nelly stannade hemma och jag handlade under tiden. 

I tisdags hade Nellys lag föräldramatch på IP med fika efteråt. Även Hanna var med i föräldralaget. 

I onsdags efter jobbet tittade vi på Sveriges fotbollsmatch. Sedan åkte vi till Gränby för att köpa present. 

I torsdags hade Hanna träning 17.45-19. Jag och Nelly åkte under tiden till Gränby och handlade lite på Lindex som hade 30% rabatt. 

I fredags efter jobbet åkte vi till Krylbo där även Magnus och Marcus med familjer var. 

Igår gick vi till lekpark vid skolan på förmiddagen. Efter lunch åkte vi till pickaboo och sedan badade barnen i poolen. 

Idag klev jag och Hanna upp kl 6 för att åka till Västerås på cup. Tre matcher med vinst och lunch på en skola. Var tillbaka till Krylbo kl 14 och fikade då. Barnen lekte för fullt och vi åkte hemåt vid kl 19. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0