Jobb igen

I måndags och tisdags jobbade jag bara. 

I onsdags hämtade jag Hanna. Nelly hade redan gått hem tidigare. Efter middagen åkte vi till Berthåga där Nelly hade fotbollsmatch kl 19. 

I torsdags efter jobbet stannade jag till vid Brantingsbiblioteket och förtidsröstade. 

I fredags efter jobbet stannade jag till vid ica och handlade lite.  

Igår tog jag en 4 km promenad på förmiddagen. Jag åkte till Lager 157 och köpte regnkläder till barnen sedan vidare till Rusta. Slappade resten av dagen. 

Idag tog jag en 4 km promenad på förmiddagen. Lade i en toning i håret. Sorterade bland papper i skåpen. Kl 13.45 var jag på dansakademins öppet hus i Gränby och provade på jazzdans. Därefter handlade jag på ica. Hemma har jag fixat tvätt och disk. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0