Lugn helg

I måndags lämnade jag barnen 7.20. På kvällen var jag i Stockholm på kundmöte, var hemma 21.30. 


I tisdags jobbade jag. 

I onsdags hämtade jag barnen. 

I torsdags efter jobbet åkte jag till rusta och handlade. 

I fredags jobbade jag. 

Igår åkte jag till stadium och Intersport för att prova skor, kappahl, biltema för att köpa magnetlås till skåpluckor och toys'r'us för att köpa present till Nelly. Sedan var jag hemma och slappade, tvättade och diskade. 

Idag hämtade jag Hanna hos Emma vid 11.40 för att följa med henne på Charlies kalas på leos lekland. Nelly och Dennis var i Upplands Väsby på fotbollscup kl 7-14. När kalaset var slut vid 14.30 så skjutsade jag tillbaka Hanna. Resten av dagen har jag tagit det lugnt. Första helgen på evigheter som jag inte planerat in något. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0