Familjeträff

I onsdags kom Esther och lekte med Nelly hela dagen. Hanna var hos Maja och Thea och lekte. 


I torsdags skjutsade vi Hanna till Svea kl 11. Sedan åkte vi till Trafikverket och fotograferade mig till förnyelse av körkort. Maja och thea lekte en stund hos oss. Därefter städade jag och Nelly lägenheten innan vi hämtade Hanna kl 17. Vi åkte till Gränby och köpte presenter. 

I fredags åkte vi till Krylbo på förmiddagen. Marcus var där och Magnus med familj kom på eftermiddagen. Vi grillade kött och fisk. 

Igår åkte vi till karlbergsparken på eftermiddagen och åt glass på Åkes kiosk. 

Idag har vi varit på kalas hos Hollie i Fors. Alla barnen lekte för fullt. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0