Benidorm dag 2

I torsdags hade jag ställt klockan på 7.30, men det hade varit stormigt på natten och regnade när jag vaknade, så jag sov en timme till. Jag åt frukostbuffé kl 9 och gick sedan en promenad. Det var fortfarande molnigt så jag promenerade mot udden som ligger mellan de två stränderna. Tog ca 20 minuter att gå dit. Där finns en sevärdhet. Knäppte några kort på den och utsikten innan jag promenerade tillbaka. 


Nu hade solen tittat fram så jag låg vid poolen innan jag åt lunch kl 14. Därefter gick jag till stranden. Hyrde en solsäng och parasoll för 90 kr. Kl 18.30 gick jag tillbaka till hotellet och simmade 30 min i poolen. Inte så stor pool, men ca 13 x 7 meter. Åt middag och gick sedan till supermarket för att köpa chips och läsk. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0