September

I måndags blev barnen hämtade i skolan vid 13.30 av min mamma. När jag kom hem från jobbet åt vi middag innan hon åkte hem.

I tisdags jobbade jag.

I onsdags cyklade jag till jobbet och på vägen hem handlade jag på Ica.

I torsdags cyklade jag till jobbet. Jag hämtade barnen kl 17 och vi gick till Nellys fotbollsträning.

I fredags cyklade jag till jobbet. När jag hämtat barnen cyklade vi hem och packade en väska till Nelly som skulle sova hos sin klasskompis Tuva. Vi skjutsade henne till Skölsta.

Igår sov Hanna till kl 8. Vi städade och dammsög på förmiddagen. Kl 14 hämtade vi Nelly och åkte till Ikea. Där fikade vi och köpte en badrumsmatta.

Idag har vi bakat chokladbollar på pinne och äppelkaka. Efter lunch åkte vi till Regnbågsparken i Gränby. Det var lite kallt och duggregn. Barnen lekte en stund och vi fikade. Kl 16 cyklade vi till Hannas fotbollsträning och även Nelly fick vara med.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0