Bingo och semester

I måndags jobbade jag 7.30-17. 

I tisdags jobbade jag 7.30-17. 

I onsdags jobbade jag 7.30-17. Sedan försökte jag packa upp det mesta av de kartonger jag hade kvar. 

I torsdags jobbade jag 7.30-17. Sedan mötte jag Åsa på stan och åt på Burger King. Därefter spelade vi bingo. Denna gång vann jag 500 kr 😊. 

I fredags jobbade jag 7.30-16.30. Sedan tog jag tåget till Krylbo för att låna bil. Åkte tillbaka till Uppsala på en gång. 

I lördags sov jag till kl 10. Sedan var det dags för första storstädningen sedan jag flyttade in. Behövde verkligen dammsugas. Vid kl 17.30 tog jag buss in till stan och mötte upp Åsa och Maria. Vi åt middag på Peppar Peppar. Jag åt oxfilé på spett, potatisterrin, rödvinssås, pumpacreme och chilismör. Därefter åkte jag och Åsa hem till mig för lite dryck och kex/ost. Vid kl 23 åkte vi till Flustret för nattklubb och var hemma kl 2.45. 

Idag sov jag till 10.30. Sedan packade jag. Efter lunch satte jag mig i bilen och åkte mot Jönköping. Efter 3 tim och 45 min var jag framme och mötte upp Dennis och barnen på McDonalds. Jag och barnen åkte ytterligare 1 tim och 15 min till Vimmerby. Där checkade vi in på Vimmerby B&B. Vi har ett ganska stort rum med en dubbelsäng och våningssäng, men inte toalett på rummet. Barnen lekte en stund vid gungor och sandlåda i kvällssolen. De hade svårt att somna sen då det fortfarande var ganska ljust. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0