Räkkryssning och bilbingo

I tisdags sov vi till 9.30. Vi åkte till Netonnet och köpte en router, en radiostyrd bil och ett ångstrykjärn som man inte behöver strykbräda till https://netonnet.se/art/hemhushall/kladtextilvard/strykjarn/philips-gc31055/208121.9408/

Sedan åkte vi till Pizza Hut för lunch. På eftermiddagen träffade Nelly en tjej på gården som hon kände igen från innebandylaget och fotbollslaget, Ronja. De lekte utomhus med den radiostyrda bilen. 

I onsdags var vi hemma, Ronja kom och lekte. På eftermiddagen lämnade jag barnen hos Dennis. 

I torsdags försökte jag rensa upp bland säckarna i förrådet och sortera lite. Efter lunch åkte jag till Gränby och shoppade lite nya kläder till mig själv på rea. Vid kl 18 åkte jag, Maria och Åsa till Björklinge på bilbingo. Jag vann en gång och gick plus denna gången. Var hemma vid kl 22. 

I fredags fortsatte jag med att sortera alla gamla kläder i förrådet, tvättade, diskade och slängde massa skräp. Vid kl 18 cyklade jag in till stan och mötte Maria och Åsa vid m/s Enköping. Vi åkte med en tretimmars båttur och åt räkor, aioli, sallad, bröd och smör. Det var varmt och skönt ute. 

Igår åkte jag till Rusta och shoppade lite grejer, köpte en dynbox och sparkcyklar till barnen. På eftermiddagen åkte jag till Hedemora och hämtade barnen. Sedan åkte vi till Krylbo. 

Idag har vi hälsat på Marcus, Marie och nikki. Vi har firat min mamma på hennes födelsedag och även Magnus, Ulrika, Ludvig och Cornelia var här. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0