Jobb och nöjen

I fredags lämnade jag barnen och jobbade 12-20.15. 

I lördags jobbade jag 8-16 och tog sedan tåget till Krylbo. Jag fixade till mig och blev upphämtad av Jenny för att åka till O'learys i Avesta. Där var även Nina, Emma, Anna, Veronica och Lisa. Jag åt en pulled pork Burger. Vi gick en sväng till Kings arms för att hänga på nattklubben. Tog taxi till Krylbo vid kl 2. 

Idag sov jag till kl 10. Efter frukost gick jag till min mormor. Sedan gick jag till tåget vid kl 12. När jag kom till Uppsala tog jag buss hem för att lämna packningen. Sedan blev det buss och tåg igen till Stockholm för att träffa Marie. Vi åt asiatisk buffé på Pong. Jag åt mycket skaldjur och fisk. Vid halv nio tog jag tåget hem. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0