Vintertid

I fredags cyklade jag till jobbet och arbetade 7-14. Sedan hämtade jag barnen och vi handlade i Årsta på vägen hem. 

Igår var vi bara hemma och tog det lugnt. Barnen lekte med granntjejen på förmiddagen. Efter lunch tog vi en liten cykeltur till McDonalds och åt glass/paj. Väl hemma fortsatte de leka ännu mer. 

Idag cyklade vi till Årstaskolan för innebandyträning kl 10. Hanna ville inte vara med, utan satt i mitt knä. När vi kom hem tog vi bussen in till stan. Vi åt lunch på Max och gick sedan på bio och såg Pettsson och Findus. När vi kom hem var barnen ute och lekte en stund och när det blev mörkt lekte de inne en stund. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0