Jobb och hemmadag

I fredags cyklade jag till jobbet och arbetade 7-17. Sedan hämtade jag barnen. Vi handlade och hade fredagsmys med film. 

Igår lämnade jag barnen på förskolan kl 9.30. Jag cyklade till jobbet och arbetade 10.30-18. Därefter hämtade jag barnen. 

Idag sov vi till kl 8. Vi cyklade till Årstaskolan för att vara med på innebandyträningen. Sedan var vi bara hemma hela dagen och lekte med granntjejen. Jag bakade kolasnittar (med ingefära) till fika. 

Jag har fortfarande ont i svanskotan och handleden är fortfarande öm och lite färgad. Men det blir långsamt bättre. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0