Jobbhelg

I fredags promenerade jag till jobbet och arbetade 8-16. På kvällen cyklade jag till Ica i Årsta och handlade. 

Igår promenerade jag till jobbet och arbetade 8-16. När jag kom hem så duschade jag. Sedan tog jag bussen till stan och bytte buss för att åka till Anneli i Lindbacken, strax utanför Uppsala. Vi åt kex och ost och drack vin tills klockan blev halv elva och jag åkte buss hem. 

Idag cyklade jag till jobbet och arbetade 9.45-17. Jag cyklade till Slavsta för att hämta barnen som var hos granntjejen Emilia och hennes mormor och morfar. Dennis skulle jobba natt och våra arbetstider krockade en timme idag. Vi cyklade hem och la barnen i säng kl 19.15. Klockan är nu 21 och Nelly har fortfarande inte somnat... Blir jobbigt att väcka henne kl 6 imorgon...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0