Tåg och dop

I fredags jobbade jag 7-14. Jag hämtade barnen och vi cyklade hem för att hämta vår packning. Vi tog bussen till station och tåget till Krylbo. Efter middagen åkte jag tåg tillbaka till Uppsala, var hemma kl 20. 

Igår jobbade jag 8-16. Sedan tog jag tåget till Krylbo igen för lördagsmys med barnen, mamma och Mats. 

Idag åkte jag och barnen hem till moster Siv och Tommy. Där var även hela kusin Ulricas familj från Karlskoga. Vi lekte en stund i deras lekpark. Efter lunch åkte vi till Grytnäs kyrka där mitt kusinbarn Julian döptes. Vi fikade sedan i församlingshemmet. Därefter åkte vi till O'learys för middag. Marcus jobbade och Marie och Nikki kom också dit och åt med oss. På kvällen åkte vi tåg och buss hem till Uppsala igen. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0