Jobb och lek

I torsdags jobbade jag 8-16. Väl hemma städade jag. 

I fredags jobbade jag 7-14. Sedan hämtade jag barnen och lånade Dennis bil. Vi åkte till mamma i Krylbo och åt plättar. Därefter åkte jag tillbaka till Uppsala och lämnade tillbaka bilen. 

I lördags jobbade jag 8-16. Strax efter att jag kommit hem så kom även mamma och Mats med barnen. Vi hade lördagsmys i soffan. 

Igår var vi lediga. Vi tog bussen in till stan på förmiddagen, åt lunch på Max och handlade lite. På eftermiddagen cyklade vi hem till Susanne och hennes Maja och Thea för lite fika och lek. På vägen hem lekte vi en stund i tåglekparken. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0