Träning och middag

I söndags promenerade jag till och från jobbet, arbetade 10-17.
 
I måndags var jag ledig. Jag skjutsade Dennis till garaget så att han kunde få hem sin vespa. Sedan drog jag på träningskläder och sprang ut på en liten löptur. Det var många månader sedan sist så jag orkade inte så mycket. 3,2 km på 23 minuter i strålande sol. Jag cyklade in till stan och träffade min jobbcoach och sedan hämtade jag barnen.
 
Igår lämnade jag barnen kl 9. Jag promenerade till och från jobbet och arbetade 12-20.15.
 
Idag har jag jobbat 8-16. Det regnade i morse så det blev bussen för första gången på tre veckor. Efter jobbet åkte jag hem till Dennis då vi skulle bjuda Olle, Camilla och Julia på middag. Det blev pasta- och köttfärsgratäng. Därefter åkte vi hem till mig och fikade med kladdkaka, vaniljsås och bär. Hanna fick en docka i födelsedagspresent av dem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0