Sjukling

I torsdags var jag ute och sprang på förmiddagen. Sedan kom mamma och hälsade på. Vi åt lunch i Gränby Centrum och jag handlade mat på City Gross. Därefter hämtade vi barnen och åt jordgubbar och glass hos Dennis. Han var på kurs och kom hem lite senare. På kvällen skulle han på jobbmöte så jag vaktade barnen hos honom.

I fredags jobbade jag 7-14. Sedan hämtade jag Hanna på förskolan och Nelly hemma hos Dennis. Hon hade feber så Dennis var hemma med henne. Vi åkte hem och hade fredagsmys.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0