Kristi Himmelsfärd

I onsdags lämnade jag barnen kl 7 och jobbade 8-16.

I torsdags skulle jag ha jobbat, men var ledig då det behövs färre personal på röda dagar. Jag och tjejerna lånade Dennis bil och åkte till Leos Lekland där de lekte med Emilia och Anna medan jag satt och pratade med Helena. Vi åt lunch där. Sedan åkte jag och barnen till 4h-gården i Gränby och tittade lite på djuren. Sedan lekte barnen på Dennis gård medan jag blev bjuden på fika ute av Maria. De fortsatte leka hemma hos Emilia medan jag blev bjuden på ett glas vitt vin av Helena och Andreas på deras altan. Sedan var det dags att cykla hem igen efter en solig dag.

I fredags lämnade jag barnen kl 7 och jobbade 8-14. Sedan lekte barnen på Dennis gård hela eftermiddagen och kvällen i den sköna vårvärmen innan vi cyklade hem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0